ua

ua

Sunday, January 24, 2010

Give me Innocence . I' M Sick ! Tales from the Greek Underground N0 3 The Greekfone Bands


ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΕΣ ΜΠΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΑΝ !!!

Αυτή δεν είναι μιά συλλογή που κυκλοφορεί σε CD στα περιοδικά και στα περίπτερα .
Είναι απλά μιά συλλογή που έφτιαξα για πάρτη σαs .
Εάν γουστάρετε πάρτε την .
Εάν όχι , γράφτε τη στ' αρ@ϊδια σαs !!!

1. Νοστράδαμοs : Atlantis
2. Tsopana Rave : Mou ' to ha pei
3. Δημήτρηs Πουλικάκοs : Σκόνη πέτρεs λάσπη
4. Δέσποινα Γλέζου : Χoντροκέφαλη
5. Μίκρο : Σταγόνεs
6. Τρύπεs : Πονάει πάντα την πρώτη φορά
7. Μαικ Ροζάκηs and the Playboys : Μιά μέρα θα' ρθειs
8. Εξαδάχτυλοs : Εχουν κακούs σκοπούs
9. Στερεο Νόβα : Ο Εξώστηs
10. Δάμον και Φιντίαs : Ο κόσμοs τουs
11. Σπυριδούλα : Ναιλον κέφια και ψόφια κέφια
12. Πελόμα Μποκιού : Υμνοs στη ζωή
13 .Poll : Οσεs φορέs
14. Κώσταs Τουρνάs : Ο Αχιλλέαs απο το Κάιρο
15. Νικόλαs Ασιμοs : Ο Μπαγάσαs
16. Πουλικάκοs : Υπάρχω
17. Διάφανα Κρίνα : Κατ' αρχήν

Ελληνικέs Μπάντεs απο χθεs έωs χθεs .

Σάιζ 160 MB

Το κθέρω Εεεεεεεεεεεε !!!! θα ' ρθειθ
κι όλεθ τιθ μπύρεθ θα μαθ πιειθ .

ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ Take it HERE

Πόσεs φορέs με λαχτάρα στο στόμα έχω δώσει τροφή

Τόσεs φορέs μιάν ανάσσα έχω πάρει για να κανω αρχή

που θ' αντέξει .

Λίγεs σταγόνεs κλεμμένηs αγάπηs μου πουλήσανε χθεs

Μου άλλαξαν τη σκέψη Μου άλλαξαν ρούχα

Να ' κοίταμ' αν θεs .

Να πιστέψειs !!!

Να πιστέψειs !!!

( Κώστας Τουρνάς )

5 comments:

  1. υπεροχο blog man !!!
    συνεχισε απτοητος.
    καλη συλλογη .
    ευχαριστω.

    ReplyDelete
  2. please re upload 7 years after!!!

    ReplyDelete