ua

ua

Friday, February 24, 2012

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΑΡΑΚΟ !!!






Καλημέρα φιλαράκο
Καλημέρα φιλαράκο οποιος και να΄σαι
γειά χαρά σου , δυό κουβέντες θέλω μόνο να σου πω
δεν σε ξέρω , όμως θέλω να θυμάσαι
στο ίδιο λούκι είμαι κι εγώ .

Σκέτη τρέλα το μυαλό μου κυβερνάει
μα δεν βρίσκω ούτε σχοινί  να κρεμαστώ
σε μιά πόλη που κατάθλιψη κερνάει
και τα νιάτα μου γεράσαν στο στρατό .



Καμικάζι πολυθρόνα με γκρεμίζει
πάνω της κάθεται ένας ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ
με την κάλπη του την ψήφο μου ζυγίζει
μάτια άδεια και Δημόσιος ιστός .

Εργοστάσια που φτύνουνε ΠΑΡΑΝΟΙΑ
διασκέδαση που τρέχει σαν Καρτούν
μεταμόσχευση καρδιάς πάντα με δάνεια
συνειδήσεις που θα ανακυκλωθούν .

Μου προσφέραν την ξεφτίλα μιάς Πατρίδας
τη σερβίρουν κάθε μέρα στην ΤV
μιά γιορτή , της Τηλεόρασης ΠΑΓΙΔΑ
διαφήμιση , Λεφτά , Καλή Τιμή .




Σε Τοστιέρα έχουν ψήσει το μυαλό μου
στο Τασάκι τους μου σβήνουν τη ζωή
στις Εκπτώσεις θα πουλήσουν τα όνειρά μου
δε θα μάθω φιλαράκο το ΓΙΑΤΙ .

Καλημέρα φιλαράκο
Καλημέρα όποιος και να΄σαι , όπου και να΄σαι
γειά χαρά σου
στην υγειά σου το ποτήρι που θα πιώ
Εγώ πίστεψα μιά φράση . Το θυμάσαι ?
Δύο λέξεις , ήταν μόνο : " Σε Αγαπώ !"

Θα σου στρίψω ένα μπάφο να στανιάρεις
τράβα εσύ την πρώτη τζούρα , στην κερνώ
φιλαράκο μου μ΄εμένα μην τα πάρεις
απ' τον Hendrix στον Παπάζογλου περνώ .

Μας τα πήρανε τα σώβρακα δικέ μου
κι έβγαλαν τη μουσική μας στο σφυρί
χθες το Woodstock , τότε οι Pistols αδερφέ μου
όλα μπήκανε σε μία μηχανή .

Ρουφιανιά , κουτσομπολιό και γκομενίτσες .
Χαιρετούρες . Τι μου κάνετε ? Καλά ?
Και μασέλες που΄ναι προγραμματισμένες
στο χαμόγελο του κάθε Κερατά

Διασκέδαση - Fast Food - κι ανωμαλία
αλκόολ και ένα γάρο γεμιστό
ξεφυλλίσαμε αμέτρητα βιβλία
μεσ ΄ της τρέλα μας τον παραλογισμό .

Ολοι Μύκονο γιά διακοπές να πάμε
γκλαμουράτοι , μ' 'ενα Λέϊζερ μαγιώ
Rave Πετρέλαιο και DRUGS να μας κερνάνε
το μυαλό μας να το κάνουμε "γιό-γιό"

Στα Σκυλλλάδικα η Ελλάδα γονατίζει
τα Ευρώ της δεν τα έχει , μα τα σκάει
τα λουλούδια μέσ΄ την πίστα της σκορπίζει
μηχανή που Τσιφτετέλια μασουλάει .



Παναγίες μας κοιτάνε και δακρύζουν
χλιμιντρίζουμε , γελάμε τρανταχτά
φιλαράκο μου μας εκσυγχρονίζουν
και κοιμώμαστε στον ίδιο τον χαβά .

Καλημέρα φιλαράκο
Καλημέρα .

...Μα ΕΜΕΙΣ που επιμένουμε να ζούμε
να φοράμε ΜΑΥΡΑ Ρούχα γιορτινά

Κι απ΄τη μύτη δε γουστά να μας τραβούνε
τα ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ που΄ειν στο κόμμα του κάθε ΚΕΡΑΤΑ !!!




Καλημέρα φιλαράκο .
Καλημέρα όποιος και να΄σαι , όπου και να΄σαι
γειά χαρά σου .
Καλημέρα φιλαράκο
Καλημέρα φιλαράκο οποιος και να΄σαι
γειά χαρά σου , δυό κουβέντες θέλω μόνο να σου πω
δεν σε ξέρω , όμως θέλω να θυμάσαι
στο ίδιο λούκι είμαι κι εγώ .


Αφιερωμένο στον γριπιασμένο φίλο μου τον Τασούλη
και περαστικά του .
Να έρθω ρε μαλάκα να σου κάνω εντριβές με τζατζίκι ?
Επίσης θα σου κάνω "Οτ-Κουτίρ" με "Ακουα - Βέλβα"
καθώς και " Μιζαμπλί " στις πατούσες σου .

1 comment:

  1. Hello, you have a great blog. I especially loved your post about Books of Magic which I've started reviewing on my blog:

    www.artbyarion.blogspot.com

    Bye.

    ReplyDelete