ua

ua

Sunday, May 12, 2013

ROCK 'N' RΟLL Βραδιά απο τους URBAN ASPIRINES στο " BLUE BAR " Δευτέρα 20 Μαϊου 2013

Δευτέρα 20 Μαίου στο " BLUE BAR " στο  Χαλάνδρι , πλατεία Χαλανδρίου ( Πλατεία Αγίου Νικολάου ) η Αφεντομουτσουνάρα μου , ( ΕΓΩ δηλαδή , παρέα με τον καταπληκτικό ΕΜΕΝΑ ) θα παίξει μουσική για τα όμορφα Ροζ αυτιά σας .

Δυτυχώς ο έτερος ΑΣΠΙΡΙΝΗΣ δεν βρίσκεται στην Αθήνα , οπότε θα σηκώσω μονάχος μου το βάρος της βραδιάς .

20 Μαίου προς Ξημερώματα 21 Μαίου ( Που έχω τη γιορτή μου - Πανάθεμά με ) και ενώ θα είμαι πάνω στις κονσόλες , ( Το λιώμα της αρκούδας ) , θα ακουστούν όλα τα Ρεμάλια της PUNK σκηνής καθώς επίσης και μουσικές απο όλα τα Κατακάθια  της ROCK .

Aπο τον HENDRIX στους SEX PISTOLS , απο τους KINKS στους RAMONES , απο τους JOY DIVISION στους JETHRO TULL , απο τους ROLLING STONES  στους  SLAYER , απο τους RANCID στους ELOY , απο τους BAUHAUS στον GALLAGHER απο τους BEATLES στον PAUL ROLAND , Και δε συμμαζεύεται .

Πολλά τα ονόματα , τι να πρωτοπώ ?

Απο το CLASSIC ROCK στο PUNK , απο το GARAGE στο SKA , απο την PSYCHEDELIA στο NEW WAVE , απο το HARD ROCK στη REGGAE , απο το DARK σον ΜΑΖΩΝΑΚΗ Χα!Χα!Χα! ( Ούτε Με σφαίρες ) Κουλουπού  κουλουπού ,

Γουστάρουμε να έχετε ανοιχτά αυτιά και καλή διάθεση .

Οι ΑΣΠΙΡΙΝΕΣ θα φροντίσουν ένα προγραμματάκι έξω απο τα Κλισέ των ROCK Μαγαζιών που παίζουν μονάχα τα σύγχρονα Χιτάκια .

Θα σας προσφέρουμε ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΑΣΠΙΡΙΝΕΣ για τον πονοκέφαλλο που μας προκαλλούν όλοι αυτοί οι απατεώνες της Βουλής .

Ολες οι Δεκαετίες της ROCK Θα παρελλάσουν , μιξάροντας τα διαφορετικά είδη μιάς μουσικής που  αντέχει ακόμα μετά απο μισό αιώνα Ζωής .

ΩΡΑ  22-30 
Είσοδος Ελεύθερη

Οσοι πιστοί Προσέλθετε !!!
Οπως έλεγε και ο Τζιμάκος - Δεν συμμετέχει ο Γιώργος Νταλάρας !

8 comments:

  1. ρε κωστακη θα ηθελα να ημουν εκει.μακης

    ReplyDelete
  2. ΠΟλυ καλη φαση χθες στο Blue !!! Να `σαι καλα Κωστα και συντομα να ξαναγινει !!!

    ReplyDelete
  3. Γιατρέ μου χρόνια πολλά.

    ReplyDelete
  4. Λοιπόν, τους Jane τους βρήκα και αλλού, αλλά ουσιαστική διαφορά ακόμα και από τα 320 δεν βρήκα. Flac δύσκολο, και όπως είπαμε ορίτζιναλ το άλμπουμ τρέχα γύρευε. Αν σε ενδιαφέρει ο Music 60-70 τόχει σε 320, αλλά είπα ότι ουσιαστική διαφορά δεν άκουσα. Αν το κατεβάσεις θέλω τη γνώμη σου, αν το βρεις σε φλακ ακόμα καλύτερα. Ειδοποία. Το αλμπουμάκι είναι άπαιχτο από την αρχή ως την τελευταία νότα. Όσο γιά το Blue, με κούφανες πάνω που έφευγα με τον Lee Clayton, θα ανέβει σύντομα. Αν υπάρξουν και νέες φιέστες ειδοποιείς (ειδικά τώρα που τελειώνω και με το άγχος που λέγαμε)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα δω τι παιζει με τους Jane.Οσο για τον Lee Clayton ,έχω ήδη ανεβάσει δυό άλμπουμ του, καιρό τώρα.Κοίτα ποιά είναι και εάν έχεις κάποιο άλλο εκτός από αυτά που έχω ήδη ανεβάσει,δώστο.

      Delete
    2. Το εκπληκτικό Dream Goes On το έχω από cd 320. Επίσης Border Affair και το ομώνυμο. Αν ενδιαφέρεσαι να τα ανεβάσω

      Delete
    3. Το Border affair και το ομώνυμο δεν τα έχω.Αν και όποτε γουστάρεις ανέβασέ τα.Τα δύο που έχω άμα γουστάρεις κάνε Copy-Ρaste τις αναρτήσεις και ανέβασέ τες.(Δεν με πειράζει καθόλου )Οσο για τα 320 των Jane που είναι ακριβώς ίδια με τα 192,τα πράγματα είναι απλά.Τα 192 τα πέρασαν απο το MP3 Producer για να γίνουν 320,έτσι όμως το αρχείο μπορεί να μεγαλώσει λιγάκι,αλλά η χάλια ποιότητα θα παραμείνει χάλια.

      Delete