ua

ua

Sunday, December 07, 2014

ΘΑ


Θα σε ζητήσω όταν μου πεις ότι τελειώσαμε
Θα σ΄αγαπήσω όταν θα λείψεις μακριά
Το ονομά σου θα προφέρω όταν θα λιώσουμε
εμείς κεριά που πάντα αντέχουν στο βοριά .

Με αναμνήσεις έχω φτιάξει ένα κόσμημα
να το φορώ όταν θα λείπεις στη σκιά
μέσα στη ψυχή σου θα φυτέψω έν΄αγιόκλημα
να σ΄αγκαλιάζει και να σε μεθοκοπά .


Θα ονομάσω μιά τυχαία νοσταλγία
με ότι έζησα ρωτώντας σε τι θες
και θα την χρίσω μοναχά με τ΄όνομά σου
δίχως να έχω απαιτήσεις απ΄το χθες .


Θα σε προσμένω όταν τα κύματα αγριέψουνε
κι όταν η θάλασσα με σκούρο θα βαφτεί
στον πρώτο βράχο που σε είδα θα τσακίσουμε
σαν το καράβι που τον φάρο του ποθεί .


Θα σ΄αγαπήσω , ναι ! Κι ακόμα περισσότερο
όταν πεθάνω και με σβήσεις απ΄τη μνήμη σου
τρελός , αμέριμνος , τυχαίος εραστής
κάτι σαν πυροτέχνημα μιάς άδοξης στιγμής .


Θα φύγω όταν τα στόρια θα κατέβουν
και το σκοτάδι θα σου σφίξει την καρδιά
δε θα γυρίσω να με δεις που θα την κάνω
μα τότε , τότε θα΄μαι σε εσένα πιο κοντά .

Στίχοι : Κωστάκης ( Urban Aspirines )
Σχέδια : Vaso Delirium
( Άντε να δούμε πότε θα γίνουν τα σχέδια γιά το " Ταξίδι " ρε Βάσω .Στο εμπιστεύομαι πλήρως)

2 comments:

  1. δε λες τιποτα ε; τωρα το ειδα!
    σε ευχαριστω για αλλη μια φορα κωστακη που καταφερες να συνοδεψεις τις εικονες μου με τοσο ομορφους στιχους!

    και ναι,καλα κανεις και μου τη λες μπας και ξεμπλοκαρω

    φιλια!

    ReplyDelete
  2. Βασούλα ευχαριστώ για το σχόλιό σου , να΄σαι πάντα καλά και δημιουργική .

    ReplyDelete